4/5/20

En ella s’han fusionat dos éssers que m’estimen: la meva ànima i la meva estimada


PASSEJANT AMB LA MEVA ÀNIMA

Amb un sol radiant he decidit fer una caminada per la muntanya. A bon ritme he acabat fent un tomb d’uns 8 kilòmetres que deu n’hi do i les frontisses ja em grinyolaven per la manca de costum.
El més important de la passejada és que l’he feta acompanyat...
Penjada a la meva espatlla duia la meva ànima, simbolitzada en una nineta rossa amb dues cuetes i un brodat al voltant del coll.
Ja fa un parell d’anys que me la vaig comprar, inspirat per una història llegida a internet en la que una persona es comunicava amb la seva ànima a través d’un animaló de roba. Es tractava de materialitzar la pròpia essència per a tenir-la al davant ben present.
A fe que sembla una beneiteria però és quelcom entranyable i molt “útil” perquè et fa mirar-te a tu mateix des de fora. A més, en el meu cas, vaig regalar la nina a la meva estimada que estava molt malalta “per a que em tingués a prop”.

Quan la meva estimada va morir, vaig recuperar la nina que llavors em servia per a recordar-la a ella, a més de la meva ànima. De fet a ella la porto sempre a dins de l’ànima per això la nineta fa ara dues feines alhora.
Avui, un dia esplèndid em convidava a sortir a caminar pel camp, per la muntanya, per on fos a l’aire lliure, en contacte amb la natura, després de quasi dos mesos d’encauament forçat.
Ha estat una experiència “intimista” passejar “acompanyat” anant sol. Com si portés una criatura amb la que anava parlant i acaronant.
Mentre caminava i gaudia sota el sol que m’escalfava, anava recordant fets i moments viscuts amb la meva estimada absent i l’emoció m’embargava a glops...
Arribat al cim, i assegut sota d’un pi, contemplaven “els dos” la vista esplèndida que es desplegava davant “nostre”.
Sembla un consol rebuscat però a mi em serveix per tirar endavant i alhora no oblidar-la ni un dia. Van ser moltes coses viscudes, compartides... la més transcendent, ser estimat!
En la meva nineta rossa s’han fusionat dos éssers que m’estimen: la meva ànima... i la meva estimada, sigui ara on sigui.
_______________________________________________________________
Joan Martí – elcamidelavida@gmail.com
3 maig 2020    

No hay comentarios:

Publicar un comentario