11/10/20

Sense ella res no soc, què és això si no un Déu encarnat a dintre meu

 

 LLOANÇA A LA VIDA

No parem de cercar a Déu

i el tenim al voltant nostre

És la vida que ens anima

i que ens dóna el què ens cal

  

Jo no em canso de lloar-la

com el gran miracle que és

i a ella m’ofereixo

pel què vulgui disposar

 

Ella m’ho ha donat tot

sense ella res no soc

què és això si no un Déu

encarnat a dintre meu

 

 No deixa de ser un misteri

però el prodigi és ben a prop

Cada dia es manifesta

donant-li un sentit a tot

 

 La vida és energia

darrera tot el creat

la consciència n’és l’efecte

de que això és veritat

 

 Quan la meva estada acabi

i retorni aquest gran do

sé que a un lloc del més enllà

ella amorosa em rebrà


 ________________________________

 Joan Martí

30 setembre 2020

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario