2/5/20

Hi ha mil coses a la vida que mereixen gratitud, aquesta és una d’elles

UN PETIT MIRACLE

Junt a mi, molt ben posat,
porto un estri molt discret
que no es vol fer notar gens
però que em dóna mitja vida

No pretén que el reconeguin
ni pateix per fer bonic.
Només vol fer bon servei
en el lloc on fa estada


És com un petit miracle
que em connecta a tots els sons
i li estic molt agraït
per a fer-ho així possible

En aquests temps tan convulsos
també hi ha coses com cal
i entre moltes meravelles
s’hi troba el meu company

Però què faig, què m’empatollo!
De què us estic parlant?
D’un enginy molt amorós
que la oïda m’agombola

Ja haureu endevinat
que allò que em fa tan feliç
audiòfon ho anomenen
i sense ell no vaig enlloc

Hi ha mil coses a la vida
que mereixen gratitud
aquesta és una d’elles
per la seva servitud

Potser estic exagerant
però del què sí estic segur
és que aquest petit objecte
ja és com una part de mi

____________________________________

Joan Martí - elcamidelavida@gmail.com
1 maig 2020

No hay comentarios:

Publicar un comentario